środa, 18 stycznia 2012

Moja książka . Częśc 1 .

~ Czesc.Mam na imię Lucy i będę prowadziła ten pamietnik,pisała różne rzeczy itd.Przyjaciółki mnie namówiły do tego żebym pisała ten dziennik.Poszłyśmy do sklepu i one kupiły sobie zeszyty.Beth kupiła żółty i będzie pisała w nim swoje wiersze,Tina kupiła niebieski i będzie pisała w nim różne zadania domowe.Namówiły mnie żebym i ja sobie kupiła notesik i pisała o swoim życiu -taki jakby pamiętnik-.Więc kupiłam sobie fioletowy zeszycik i właśnie piszę w nim.Potem jak już wyszłyśmy ze sklepu i pochodziłyśmy sobie trochę po Centrum,poszłyśmy do domu.Beth,Tina i ja mieszkamy koło siebie.Ale Beth z Tiną poszły inną drogą.Myślę że mnie unikają i mnie za bardzo nie lubią.Kiedyś ja i Beth byłyśmy Najlepszymi przyjaciółkami ale jak doszła Tina wszystko się zmieniło.Zamiast do mnie do domu to chodzimy do Tiny.A i czasami chodzimy do mnie ale Tina ciągle gada że u mnie nie możemy robic nic fajnego.
... cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz