środa, 18 stycznia 2012

Hej !
Nazywam się Karolina . Mam 13 lat jak na razie  .
Jestem tu nowa i potrzebuję waszej pomocy bo nie wiem jak prowadzic ten blog . Na tym blogu będę pisała o modzie , włosach , urodzie , zwierzętach , będę wstawiała różne zdjęcia , pisała moje książki .... itd . Więc myślę że wam się spodoba mój blog . Mam też fotobloga . A oto link : www.fbl.pl/xxtueresmibonitochicoxx . Jak ktoś z was ma fotobloga to może mi pisac komentarze pod wpisami i czytac moje wpisy i można zapraszac mnie do znajomych . Powiem wam coś : Zawsze jak zakladam bloga to zapominam hasła i napiszę tylko kilka postów i już koniec . Nie mogę na niego wejśc więc zakładam nowego , a na nowego też zapominam i zakładam jeszcze jednego i tak cały czas i nigdy nie mogę miec tego jedynego . Ale myślę że ten będzie ten jedyny , hasła i loginu nie zapomnę .
Miłego czytania !
Pozdrawiaam ! <3

xxSeiBelloxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz