wtorek, 7 lutego 2012

Puf ;>

Hejoł!
Dzisiaj nie napiszę tak dużo jak wczoraj ale ... no ... może ... noo chyba coś napiszę no ale nie dużo nie? Dzisiaj dzień nawet fajny. No nawet nie nawet tylko bardzo fajny. Byłam w bibliotece i wypożyczyłam dwie książki i jeden słownik : Książkę : Meisje , 15 , mooi maar maf i Ik kom altijd uit bij jou. Aaa ... jeszcze słownik : Italiaans !! <33 czyli że WŁOSKI <3. Oczywiście książki nie polskie tylko Nederlandzkie. Muszę się nauczyc trochę czytac Nederlandzkiego. I w ogóle słów muszę się nauczyc bo jeszcze wszystkich nie umiem.<33.Teraz oglądam M jak Miłośc xdd. Nie wiem czy dzisiaj wstawię jakieś zdjęcia ... ale ... chyba tak bo mam nowe ale chtba wstawię stare ... lub te nowe. Chyba już więcej nic nie napiszę ... ale wstawię zdjęcia ... jednak wstawię co mi zaszkodzi !! <33 Proszę a oto one :


 Hahaha : jaaa !!     <33
 Następna jaa !
 Kiciuś . Śliczne ma okaa !! <33
 Bożee jak ja go kochaam !! <33
 Jaki języczeek !! <33
 Oooo ;> Języczeek !! <3
 Mooje OCZKA !! <33
Włoski i kawałeczek rzęsy ! <3 Uuf !! ; > Puuf !! ; >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz