poniedziałek, 6 lutego 2012

Hejo !
Wczoraj tak wgl to miałam karę na komputer,haha xd ale tylko jeden dzień to co to za kara,pfff.Nie wiem co dzisiaj mam napisac tak wgl to nie chce mi sie nic pisac dlatego ze zaraz bede czytala ksiazke.Ufff.Nie chce mi sie czytac ksiazki ale musze bo dawno nie czytałam.Wiec dzisiaj chyba duzo nie napisze tutaj.<33.I love you so much!<33.Pamiętaj!.Wiec potem wstawie kilka moich i nie tylko moich wiec kilka roznych zdjec.Wiem ze i tak nikt nie czyta tego co ja tu pisze ale no pisze to dla siebie i moze jakas moja kolezanka to przeczyta ale nie jestem pewna.No wiec juz chyba schodze z komputera i ide czytac ksiazke.Aah i jeszcze mam dodac te moje i nie moje zdjecia.Wiec dodaje.A oto kilka moich(i kotka)zdjęc na śniegu.Haha xd,ale sie dzialo.Zdjęcia robila moja kolezanka.Haha xddd.No nie mogee!!<333.Hahahahahahahaha xdddd.<333333.Okej juz musze przestac.
Ja
 Ja
 Ja
 Ja
 Ja
 Ja
 Kiciuś !! <33
 Jaa <3
 Następne zdjęcie Kiciusia !! <333
Chyba już bedę kończyła i idę wreszcie czytac tą książkę ...

To narka i jutro obiecuję ze coś napisze !! <333

I Love You So Much !!! <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz