wtorek, 24 stycznia 2012




STOP A.C.T.A!!!!



No i wreszcie już po filmach.Ale dużo nie napisze bo zaraz idę spaac ponieważ jestem zmęczona.Muszę jeszcze jeden wpis na Fotoblogu napisac.To nie fair!!Nie będzie można ściągac piosenek z interentu i filmów też!!I z kąd ja mam ściągac moje piosenki na telefon lub MP4??

Hahhahaha jestem w związku z koleżanką na Facebooku.Ale to tylko tak dla żartów.Hahahahaha!!!!Umówiłyśmy się tak w szkole że ja jej wyślę zaproszenie do bycia razem w związku!!!

O kulisy"M jak Miłośc".Oglądam jak zwykle!!!Mój ulubiony program.Znaczy jest na drugim miejscu bo na pierwszym są"Barwy Szczęścia".

Łeeeee!!A jak będę miała nowe piosenki jakieś to już nie będę mogła ściągnąc...Głupie to wszystko !!!!



STOOOOOOP A.C.T.A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


<3 <3 Echt Waar ! ! ! <3 <3 ....

<3333333333333333333333333333333333333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz